środa, 20 maja 2015

Bonifacy


Dzisiaj dostałam nowe zdjęcia od Bonifacego, pozwoliłam je sobie umieścić na blogu. Jak widać zadomowiony i zaprzyjaźniony z mieszkającym tam kocurkiem. Smieszy mnie ta ilość miseczek na zdjęciu, bo nigdy nie wiadomo na co będzie kotek miała ochotę hihi. Niczym u nas w domu;)
Przy okazji chciałam bardzo podziękować Państwu, którzy pokochaliście od nas kociaczki za trud, troskę i za starania jakich dokonaliście by kotka zadowolić i ucieszyć. Wiem, że oprócz miłości dostają od was najlepsze karmy, super wspaniałe drapaczki, kuwetki, zabaweczki. Bardzo wszystkim Państwu dziękuję.

2 komentarze:

  1. Śliczni obaj. Pani Ewo, ja dziękuję, że Pani oddaje kociaki "gotowe", wypieszczone, nauczone korzystania z drapaka i kuwety, otwarte na ludzi no i zdrowe! Bardzo fajnie mi oglądać jak kolejne maluchy tak się zadomawiają w nowych domach, bo przypominają mi się moje początki z Miką i jeszcze bardziej doceniam to ile ona mi daje szczęścia :D Pozdrawiam wszystkich właścicieli misiów kotków z Mufiko :)

    OdpowiedzUsuń